Image Alt
Jakie elementy powinna zawierać firmowa strona ?

TrendSEO

Jakie elementy powinna zawierać firmowa strona ?

Każdy mający własną działalność poszukuje skutecznego sposobu na dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Firmowa strona internetowa staje się wówczas niezbędna. Jednak zauważalne efekty można osiągnąć tylko przy pomocy dobrze stworzonej witryny. Przede wszystkim klienci zwracają uwagę na atrakcyjność oraz intuicyjność strony.

Niezbędne informacje o firmie !

To, co powinno znaleźć się na stronie to rzecz jasna wszelkie informacje o firmie. Wartościowe, ale krótkie i zwięzłe treści o tym, czym zajmuje działalność, w jakich latach powstała, zakres działań branży oraz rodzaju usług. Można także podać szacunkowy cennik, co zdecydowanie wzbudza większe zainteresowanie klientów, którzy nie są zmuszeni już do zapytania poprzez e-mail. Mając np. firmę zajmującą się usługami remontowymi, wcale nie trzeba opisywać każdej czynności, w czym jesteśmy specami. Wystarczą ogólne informacje ułatwiające klientom dopasowanie ich do swoich potrzeb. Zwykle zwięzła treść na końcu każdej usługi typu „oraz wiele innych” powoduje, iż dajemy do zrozumienia, iż potrafimy dosłownie wszystko. Na ilość klientów nie wpływają rozbudowane i bajeczne opisy, a autentyczne umiejętności, które z całą pewnością zostaną w sieci skomentowane przez klientów, którzy z wybranej usługi skorzystali.

Blog to świetna sprawa !

Nie każdy go prowadzi, ale jest zawsze pozytywnie odbierany przez klientów. Realne zdjęcia oraz relacje z wykonanych usług budują zaufanie i zachęcają do współpracy. Bez względu na branżę warto mieć bloga, a w szczególności firmy budowlane, remontowe oraz meblowe. Poprzez bloga można także prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami oraz zachęcać ich do pisania komentarzy.

Łatwy i szybki kontakt !

Tak naprawdę bez zakładki na stronie w kwestii kontaktu nie możemy nawet myśleć o żadnych klientach. Szanująca się i profesjonalna firma, zawsze ułatwia kontakt klientowi, podając nie tylko numer telefonu, formularz kontaktowy, ale również adres siedziby firmy. W ten sposób klient czuje się pewny i spokojny w razie jakichkolwiek problemów po wykonanej usłudze.

Jaka oprawa graficzna dla strony firmowej będzie odpowiednia?

Firmy powinny stawiać na minimalizm. Oczywiście nie mówimy tutaj o działalnościach artystycznych, ale usługi związane z remontami, meblami, serwisem lub transportem jak np. taxi nie mogą być przedstawione w sposób krzykliwy i bardzo kolorowy. Takie strony zniechęcają, gdyż wzbudzają negatywne odczucia. Klienci zazwyczaj wchodząc na stronę, oczekują przejrzystości i wyłącznie informacji o usługach oraz błyskawicznym kontakcie. Strona dla firm to typowa wizytówka, której skromność odbierana jest jako profesjonalizm. Witryna ta musi być spokojna, najlepiej w kolorze białym, czarnym, granatowym Stronę-wizytówkę śmiało, można stworzyć samodzielnie, jednakże warto zlecić zadanie fachowcom. Klasyczna grafika w połączeniu z logo firmy stanowi doskonały pierwszy krok w zaistnieniu w sieci. Ponadto profesjonaliści zajmujący się tworzeniem witryn doskonale wiedzą jak należy ją przygotować pod przyszłe pozycjonowanie, aby było skuteczne i efektowne.

Add Comment