d

MASZ PYTANIA ?

Skontaktuj się z nami !

ul. Wolbromska 18/1B, 53-149 Wrocław
trendseo@trendseo.pl
782 188 520
Image Alt
Jak aktywnie sprzedawać przez stronę WWW?

TrendSEO

Jak aktywnie sprzedawać przez stronę WWW?

Będąc szczęśliwym posiadaczem strony internetowej, to oczywiście nie wszystko. Jej wyniki powinny być osiągalne przy stosunkowo niskich kosztach, o tym marzy każdy właściciel witryny. Strona internetowa, która autentycznie zwiększy sprzedaż? Dlaczego strony różnią się między sobą tak bardzo?
Co ma wpływ na to, iż internauci chcą zawrzeć współpracę oraz chętniej podejmują kontakt z firmą?
Warto wiedzieć!

Doskonała strona to taka, która:

Szanuje czas swoich klientów

Wczytywanie strony to ważna sprawa, gdyż nie powinien być on za długi, powodując frustrację. Taka sytuacja skutecznie zniechęca klientów, którzy tracą ochotę na zakup i wyszukują produkt w innym miejscu. Warto zadbać o tę kwestię, gdyż w przeciwnym razie każdy kolejny potencjalny i zniechęcony
klient, będzie pracował na negatywną opinię firmy, a także jej rozwój stanie w miejscu.

Motywuje użytkownika do działania

Call To Action (CTA) to w tłumaczeniu „wezwanie do działania”. Przyciski „kup teraz”, „sprawdź ofertę”, albo też „skorzystaj z promocji” działają na klienta, gdy są ciekawe i dobrze umiejscowione.
Zdecydowanie nie mogą zlewać się w całość z tłem sklepu. Ich zadaniem jest wpłynąć na ostateczną decyzję kupującego. Dlatego też użycie w tym celu mocnych kolorów i trójwymiarowego, atrakcyjnego wyglądu przycisków działa na plus firmy.

Rzetelna organizacja systemu sprzedaży

System sprzedaży na stronie internetowej jest istotnym elementem. Przede wszystkim umożliwia on szybki kontakt klienta z firmą. Ponadto pracownicy mogą w krótkim czasie zauważyć zapytanie klienta i odpowiedzieć niezwłocznie. Organizacja systemu sprzedaży jest nieodzowna na każdej profesjonalnej
stronie.

Zrozumienie potrzeb klienta to podstawa działalności

Strona nie powinna odnosić się wyłącznie do produktu/usługi, ale przede wszystkim odpowiadać potrzebom klientów. Inaczej mówiąc, witryna powinna być po prostu drogowskazem informującym o korzyściach dla klienta, który zdecyduje się na współpracę. W tym celu spisują się wyśmienicie
narzędzie, takie jak: opisywanie success story pozytywnie zakończonych projektów, ukazujących, jak i za pomocą czego osiągnęliśmy zadowolenie klientów. Najważniejszym krokiem jest myślenie jak klient. Dopasowywanie produktów/usług do jego oczekiwań i potrzeb.

Wyświetlanie poprawnie witryny na urządzeniach mobilnych

Każda nowoczesna witryna internetowa musi być kompatybilna z urządzeniami przenośnymi. Poprawność wyświetlania treści powinna odpowiadać smartfonom, tabletom i innym urządzeniom bez względu na oprogramowanie, przeglądarkę lub inne czynniki. Klienci coraz mniej zakupów robią na
komputerze stacjonarnym, a nawet laptopie. Zdecydowanie łatwiej jest im zakupić przedmiot w pracy na telefonie niż w domu.

Jest atrakcyjna i intuicyjna dla klientów

Nieatrakcyjny wygląd strony potrafi skutecznie odstraszyć potencjalnych klientów. Niewygodna strona w obsłudze oraz nieciekawy design powoduje, iż po kilku sekundach użytkownicy opuszczają witrynę.
Warto jednak postawić na minimalizm. Chaos oraz nachalność grafiki nie jest wskazana, tak samo, jak jej brak. Jednolite tło białe lub czarne z czytelnym logo i kategoriami produktów to strona idealna. Estetyka iniemęczenie oczu swoich klientów jest w tej kwestii podstawą.

Niespodzianki i bieżące informacje

Każda strona gotowa do zaprezentowania wirtualnemu światu nie może być doskonała, jeśli tylko zabraknie na niej po prostu życia. Warto rozpocząć jej promocję na portalach społecznościowych. Facebook lub Instagram to doskonałe miejsca dla firm i ich produktów. Poza tym można także prowadzić
bloga.

Strona musi zachęcać do jej odwiedzenia. Zbyt duża konkurencja powoduje, iż o zainteresowanie trzeba
walczyć. Dlatego też atrakcyjność i wyjątkowość ma wpływ na liczbę odwiedzających.

Dodaj komentarz