Image Alt
Nasza Oferta

Google Ads

Google Ads

Pokaż się w sieci !

Google AdWords to jedno z pierwszych narzędzi, po które sięgamy, gdy zaczynamy kampanię promocyjną naszej marki, bloga czy usługi. Dzieje się tak, ponieważ jest to popularna, zapewniająca spore zasięgi i przede wszystkim skuteczna metoda zaistnienia w sieci. Jednak odpowiedź na pytanie, jak stworzyć idealną reklamę AdWords, wcale nie jest taka prosta – sukces zależy od wielu czynników, m.in. sposobu prowadzenia akcji marketingowej, jakości dostarczonych tekstów i grafik, a także precyzyjności określania grup i czasu, gdy reklama się wyświetla.

Aktywnych Kampanii Google Ads!

120

Jak zacząć?

Aby kampania była maksymalnie skuteczna, powinieneś zadbać o kilka innych elementów, zanim ją wdrożysz. Chodzi tu głównie o optymalizację działania strony oraz jej pozycję w wyszukiwarce. Witryny przygotowane w profesjonalny sposób, zawierające wartościowy content i zaprojektowane w elegancki, zgodny z obecnie panującymi trendami sposób uzyskują lepsze wyniki w kampanii, niż ich mniej dopracowana konkurencja.

Gdy pozycjonowanie masz już za sobą, następnym krokiem jest przygotowanie się do samego AdWords, czyli stworzenie dobrej, chwytliwej reklamy i towarzyszącym jej dodatkom: banerom oraz nagłówkom i opisom wyświetlanym w wynikach wyszukiwania. Zarówno banery, jak i tekst, powinny wyróżniać się z tłumu innych reklam, w związku z czym warto zlecić ich przygotowanie profesjonaliście. TrendSEO wyznaczy Ci specjalistę, który zadba o niezbędne elementy kampanii, a wcześniej dobierze także najlepsze słowa kluczowe. To od ich trafności zależy, jak bardzo skuteczna będzie Twoja reklama.

ELEMENTY KAMPANII ADWORDS TO…

Tekst

To przede wszystkim 80-znakowy podtytuł strony, krótki opis, linki do poszczególnych elementów strony, a także informacja o lokalizacji, godzinach otwarcia czy telefonie. Popularnym obecnie trendem jest wykorzystywanie punktów jako separatorów pomiędzy krótkimi frazami określającymi stronę oraz pisanie słów wielkimi literami.

Grafika

To wszelkiego rodzaju banery, które będą wyświetlać się na różnych stronach. Projektując reklamę dobrze jest przygotować ją dla wszystkich wykorzystywanych przez Google formatów (dobrze przygotowany baner powinien mieć ok. 18 wersji rozmiaru). Banery powinny być zapisane w formacie .jpg i nie mogą być cięższe niż 150kB.

Abyś mógł zrobić cokolwiek z kampanią, musimy najpierw założyć konto Google AdWords. Dzięki niemu zyskujesz dostęp do narzędzi, które umożliwiają dodawanie reklam, dzielenie ich na grupy, ustalanie słów kluczowych i, co najważniejsze, określenie budżetu. Cały system został skonstruowany tak, aby można było przeprowadzać akcje reklamowe samodzielnie, jednak warto postawić na współpracę ze specjalistami – oszczędzisz dzięki temu dużo czasu i pieniędzy, a kampania będzie skuteczna już od pierwszych dni istnienia.

Co daje współpraca z nami?

Zalety współpracy z nami można podzielić na kilka kategorii. Do najważniejszych plusów zaliczają się:

  • Szeroki zakres działań SEM: nie tylko podpowiemy, co i jak zrobić, aby kampania dla Twojej firmy zadziałała jak najlepiej, ale także przygotujemy skuteczne i chwytliwe opisy, dzięki którym będziesz w stanie zawalczyć z konkurencją o najlepszą lokatę w Google;
  • Graficzne „perełki” w ramach banerów reklamowych: zatrudniamy grafików najwyższej klasy, którzy przygotują dla Ciebie kilka propozycji banerów reklamowych we wszystkich wykorzystywanych przez AdWords rozmiarach. Możemy również doradzić, czy obecnie używane przez Ciebie materiały są wysokiej jakości oraz ewentualnie jak je poprawić;
  • Sprawna analiza wyników kampanii i szybkie reagowanie konieczność zmiany: na bieżąco monitorujemy efekty, jakie daje objęta strategia i w razie potrzeby zmieniamy ją tak, by wycisnąć jeszcze więcej;
  • Możliwość łączenia AdWords z innymi metodami promocji w sieci: jeżeli planujesz reklamować się na kilka różnych sposobów, współpraca z jedną agencją umożliwi spójne i sprawne przeprowadzenie procesu;
  • Mierzalne efekty: nie musisz zastanawiać się, jak wykonać reklamę, w jakich dniach ją opłacać czy jak określić grupę odbiorców. Nie musisz stosować żmudnej metody prób i błędów – współpracując z nami zyskasz pewne efekty w krótkim czasie.

Ile kosztuje kampania AdWords?

Pod względem cen za reklamę, kampania AdWords to bardzo elastyczne medium. Można dokładnie określić, co i kiedy ma zostać wyświetlone, a opłata pobierana jest za kliknięcie w obrazek lub link. Dodatkowo, jeżeli Twoja strona jest ładna, dobrze zoptymalizowana i zawiera ciekawy content, za sam ten fakt możesz mieć naliczoną niższą opłatę za kliknięcie, niż gdybyś posiadał witrynę nieciekawą i toporną w obsłudze. Z tego powodu przed rozpoczęciem płatnej reklamy warto zainwestować trochę czasu w pozycjonowanie i wygląd serwisu. Również przy współpracy z nami można dowolnie ustawiać budżet, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę. W TrendSEO  otrzymujesz konkretna strategię działania, pomoc w doborze grupy odbiorców i rozplanowanie kampanii na konkretne dni tygodnia i dostęp do szeregu specjalistów, którzy odpowiedzą na każde Twoje pytanie oraz zrobią wszystko, aby akcja marketingowa przyniosła jak najlepszy efekt.

NIE WIESZ OD CZEGO ZACZĄĆ ?

 

Skontaktuj się z nami – to nic nie kosztuje, a my jako grupa profesjonalistów – doradzimy Ci co możemy dla Ciebie zrobić!